Inoue Asuka;


Salam 'Alaikum and Hello. You've stumbled upon my blog. Feel free to hover around. I hope you'll enjoy reading mine. Thank you :3

January '13
S
M
T
W
TH
F
S
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

06 Ayah's birthday
10 Hilman's birthday








A big applause for;

Code: xxx
Emoticon&Icon: xx
Background: x
Doodle: x


tension tahap 'cipan' ~

huwargghhh !!!!!
ngantok nye ~~~~
haihh~
nak tau x ??
ade cte nie ...
ermm...
nak tau takkk ????????
klo nak tau meh sini !!





senanye , aku nak citer yang aku da ditukarkan tempat duduk !!
haha..
buat gempak je !!!!
tau x , yg aku kene duduk depan sekali !!!
arghhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tension gile !!!!
tau la aku nie budak paling banyak cakap dalam kelas ,
takyah la nak tukar tempat aku !!!
rindu dok belakang !!!!!!!!!1
tapi , bile cte kat mak aku , mak aku lagi sokong plakkk !!!!!!!!!!
ni yang aku x suke nie ...
erm...
okeyy ..
taon nie PMR , jangan tension2 !!!!!!!!!!
ya ALLAH , bukakanlah hatiku ketika hendak belajar !!!!
semoga aku dapat keputusan yang tercemerlang dalam PMR !!
AMIINNN!!!!!!



huh !~
okey , cite mende lain plakk ..
hari ni byk cite plakk !!!
hehehe ..
okey , sebenarnye nak tnye ,
perlu ke nak besarkan hal2 yg kecil ??
x payah kan sbnr nye !!!
ish ish ish ..
kesian aku tgk kawan2 aku gaduh ngn junior kteorg !!!
ape2 hal , aku harap korg boleh la baik2 blek mcm dulu !!!
jangan la gaduh terok sgt !!!
nak tergelak aku tgk korang sume nih !!!



ermm..
okey la ..
wassalam ,


JAANEHHH ~