Inoue Asuka;


Salam 'Alaikum and Hello. You've stumbled upon my blog. Feel free to hover around. I hope you'll enjoy reading mine. Thank you :3

January '13
S
M
T
W
TH
F
S
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

06 Ayah's birthday
10 Hilman's birthday








A big applause for;

Code: xxx
Emoticon&Icon: xx
Background: x
Doodle: x


december

assalamualaikum dan selamat malam ,


(belog aku ni mesti bosan kan kan ?)

heh ! da hampir dua bulan aku tak post apa apa kat belog bosan nih ! sebulan private ! sebab busy kononnya ~ padahal tengah malas tahap dewa en . dan mintak maaf kat MUBAROKAH dan AIDA , sebab lama sgt aku private :P mula mula minta tolong CIK ZEE lawakan belog aku , tapi last last , aku nak cuba lawakan sendiri . tapi tak lawa pon senanye . aku still tengah belajar cane nak bagi belog aku lawa :) terima kasih kepada sesiapa yang buat tutorial yang sangat berguna untuk aku :D senanya dah lama nak post benda ni , tapi paham paham lah aku malas tahap dewa nak menaip . alhamdulillah hari ni tetibe en rajin sikit ~
sebenarnya , hari rabu lepas 15 dec , sekolah aku ada jaulah ke singapore :) best la jugak ! yang tak best nya cume 2 hari je dapat jalan jalan kat sana :( tapi alhamdulillah puas la jugak ~ kat sana memang bersih ar ! nak tau kteorg gi mane selama 2 hari tu , korg boleh baca kat belog mereka :) | natasya | waffa | anas |

dan hari khamis baru baru ni , aku sebagai pelajar form 3 yang baru lepas menduduki peperiksaan PMR , kena amek result . gila gila takut weh masa nak amek tuh ! dari pagi sampai tengah hari terlompat sana sini . mak aku pon pelik tgk aku :) (sekolah aku amek result lambat sikit , dalam pukul 2 . nama pun sekolah swasta en ~ ) pastu dalan kol satu , aku unline facebook . pastu nampak muallim zairul post kat wall satu pelajar ni , nama nya ehsan , "Tahniah!!Mabruk!!atas kejayaan 9A dalam PMR.semoga menjadi motivasi untuk kejayaan2 yang akan datang..." haih , tahniah la weh ! tak tau dah nak cakap pe . pastu satu masalah selesai . tinggal pulak satu masalah , nak carik sekolah nya lagi ! almaklum lah sekolah tu sampai form 3 je . ni pon tak apply lagi mana mana sekolah ! hmm , sampai sini je . wassalam dan selamat night :)

kepada yang membaca , tolong doakan aku dapat masuk sekolah bawak JAIS :) amiin :D mungkin ada harapan :)