Inoue Asuka;


Salam 'Alaikum and Hello. You've stumbled upon my blog. Feel free to hover around. I hope you'll enjoy reading mine. Thank you :3

January '13
S
M
T
W
TH
F
S
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

06 Ayah's birthday
10 Hilman's birthday








A big applause for;

Code: xxx
Emoticon&Icon: xx
Background: x
Doodle: x


korang rasa apa title untuk post ni?


ok assalamualaikum :)
aku sebenarnya tak tau lah nak post apa. sebab kekeringan idea ==' taik betul!
so, aku nak cerita je lah apa yang aku nak cerita >__<
ok, minggu ni memang minggu yang busy dengan latihan kawad! why?
sebabnya, ada hari sukan esok (ahad). seriously, aku rasa macam taknak datang je! tapi, disebabkan aku kesiankan diaorang dan penatpenat je aku berlatih, aku datang jugak lah en. terpaksa berkorban *ceh, sejak bila weh? -.-

hoyeah yeah,
tadi, aku dan family pergi ke putrajaya sebab ada pesta bunga. urghh, bosan lah jugak. tapi, daripada duk rumah tercongok depan TV, baik aku ikut je en~
bla bla bla bla~ takde pe lagi nak cerita kot

ok, babaii!
doakan semoga program esok berjalan dengan tersangatsangat lancar! amiin :)
ahhhh ~o~ puteri islam kena buat betulbetul! ganbatte ne!