Inoue Asuka;


Salam 'Alaikum and Hello. You've stumbled upon my blog. Feel free to hover around. I hope you'll enjoy reading mine. Thank you :3

January '13
S
M
T
W
TH
F
S
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

06 Ayah's birthday
10 Hilman's birthday








A big applause for;

Code: xxx
Emoticon&Icon: xx
Background: x
Doodle: x


Contest : Header saya comel

Assalamualaikum :)
ni contest kedua yang aku nak join *harap² boleh menang ^^,

click banner untuk ke sana

then syarat²nya

Korang mesti copy banner contest kat atas tu, lepas tu letak dalam entri penyertaan korang.
Letak juga header blog korang yang kreatif dan cantik tu dalam entri tersebut. Size bebas.

Letak tajuk entri korang : Contest : Header saya comel

Ajak la sesapa kengkawan blogger korang kalo diorang nak join. dan link kan ke blog ni.

Hantar link entri korang kat dalam comment entri ni sebelum 12.00 a.m 27 august 2011

Follow blog ni syapik bagi memudahkan penyertaan di semak .

3 Pemenang akan dipilih, tempat pertama ,kedua dan ketiga.

korang just letak je hasil header yg korang buat tu dan tempek kat entry taw.kalau nak letak header blog asal pon boleh ! *kalau dah malas nak edit la ,syapik tak kesah ! asalkan ade .

30 org peserta jugak akan dipilih oleh syapik sendiri untuk di senaraikan kat bloglist syapik . itu bg yang tak berpeluang menang la..maksudnya saguhati la ni..

ni dia header hasil aku sendiri #buruk. but harap boleh menang :)

ni header dari blog kedua aku. act, header ni transparent, but aku cuma print screen sahaja

jom lah join korang² di sana